Friday, January 27, 2006

只是.

我醉了.

於是我醉了只是在說, 那些什麼跟什麼根本不是真的.

我沒有不快樂, 只是有點孤單而已

x x x x x

只是. 在孤單的以後, 彷彿什麼都不再重要. 那些你愛我嗎. 那些也許我不再想知道的答案.

其實我也並不是太瀟洒. 其實聽到你生活得好好都會令我不再安心.

Maybe u would be the one who lives better then me. Maybe u wouldn't, so what?

I will cherish all the memories tat we got. But, on the other hand, I wish tatz OVER.

就是這樣子.

No comments: