Friday, November 25, 2005

覺得異常的疲累. 過份的玩樂加添了身體的重擔. 不得不嘆句歲月催人老. 從前怎樣喝怎樣玩怎樣夜才睡覺第二天仍可精精神神的上班. 現在夜睡了一點稍微喝多了一點整個人便好像累壞了似的.

晚上跟新婚的A吃飯. 她一直的訴說著婚後生活是如何翻天覆地的改變. 於是我想起亦舒常常說女人結了婚便由珍珠貶為魚眼珠. A聽了只是笑. 所以當她問我有關我的感情生活, 我也只是笑著沒有回答.

x x x x x

今天我成功的控制著自己的好奇心, 於是再也沒有知道自己不應該再知道的事.

1 comment:

Anonymous said...

yes yes, we ar getting older becoz of the reaction of the bad health after drunk n drunk la, so unhappy, can't recover even sleeping well for few nites without going out. so fm now on, i m trying to "educate" myself that i should think that i m still young, need to become very smart even only sleep for few hrs last nite, nee dto make up my mind - push myself to be energetic. this is the only way i can do.